2017. augusztus 9., szerda

Negyedik rész

Elena szemszöge
Ordítani tudtam volna. A félelem, hogy megtudják anyáék, hogy Martin tegnap holt részegen ki tudja, hogy miket csinált egy bárban arra késztetett, hogy befogom a számat, és elviszem magammal. Egy tahó. Egy utolsó szemét dög. Megfenyegetett, emellett még az illemet sem tudja, hisz kopogás nélkül benyitott egy - tulajdonképpen - vad idegen ember szobájába. Nem az zavar, hogy látott melltartóban - ha már mást úgysem.. -, hanem az, hogy túl sokat képzel magáról a kis "javuljunk meg" körútjára induló 'dj'. Ohaaa. Mi is van ezzel Lena? Neki eleve tilos lett volna innia, cigizni és buli járkálnia. Felálltam, s a szobám ajtaja felé vettem az irányt. Önelégült mosoly volt az arcomon. Azt gondoltam, hogyha nyaggatom anyáékat, hogy ezt nem így kellene, akkor itthon tartják.
A lépcső felénél járhattam, éppen a családi fotónk mellett mentem el. Huha. Milyen boldog 16 éves kislány voltam rajta, csak úgy sugárzott belőlem az öröm. Akkor még nem csesztettek folyton. Pedig, akkor voltam kamasz.. Gondolataimból apám zökkentett ki. Sietve indult a bejárat fele, és az kocsikulcsát szorongatta a kezében. Körbe nézett, mintha kiabálni akart volna, de a tekintete megakadt rajtam.
- Épp szólni akartam - mosolyodott el - Anyáddal átmegyünk Scharlottékhoz, valószínűleg éjjel érünk haza. Gyalog menjetek a buliba. A buliban figyelj Martinra, nem ihat! Hívni fogunk, de Lena, tudod, miért jött ide..
- Épp ezért miért jön? - néztem rá értetlenül. Hiszen, nem függnek össze nála a dolgok.
- Ha tiltanánk, akkor is menne.. Vigyázz magadra! - csukta be az ajtót mielőtt válaszoltam volna. Remek. Elengedik azért, mert úgyis elmenne.. Akkor ez lesz végig, amíg itt lesz? Ennyivel lerendezni undorító egy dolog.
Végső elkeseredésemben kiültem a teraszra. Körülbelül fél órát voltam kint, ami alatt elszívtam három szál cigarettát. Arra jutottam, hogy talán nem lesz olyan szörnyű, ha jön, de figyelni nem fogok rá. Gondja a baja. Ha flegma lesz, akkor úgyis megkapja a magáét, csak nem tőlem.
*
Nyolc óra lehetett. A sminkem és a hajam kész volt. Nem sminkeltem magam agyon. Alapozó, púder, pirosító, szemfesték és rúzs. A szememet csillogó aranyra - ami a kedvencem - festettem, a rúzsom pedig világos barna volt. Épp azon tanakodtam, hogy mit vegyek fel, amikor kopogtak.
- Nem - sóhajtottam. Tudtam, hogy ki az.
- Szóval de.. - nyitott be - Na végre, nem meztelenkedsz - mosolyodott el. A fejem majdnem felrobbant.
- Most húzzál ki te fasz - kiáltottam rá, és indultam, hogy rácsapjam az ajtót, de lefogott.
- Mikor megyünk? - dőlt neki az oldal félfának. Be kellett vallanom magamnak, hogy valami eszméletlen szexi volt. Igen, szörnyen jól nézett ki.
- Tíz perc - mondtam, miközben végig néztem rajta, túl feltűnően, mert önelégült mosolyra húzta a száját. Nem válaszolt, csak állt, és az ágyamat nézte. Először nem értettem, majd rájöttem, hogy a ruháim voltak ott.
- Azt a feketét vedd fel, a többi mind csicsás egy házibuliba - biccentett a fejével -, viszont ne magassarkút vegyél, mert nem akarom hallgatni, ahogy nyafogsz.
- Neked nem is fogok - vágtam rá.
- Vigyáznod kell rám drágám - kacsintott, ezúttal egy gúnyos vigyor jelent meg az arcán.
Kapóra jött, mert segített választani, és végre úgy éreztem, hogy talán nem is lesz olyan szar a buli, annak ellenére, hogy ott lesz.
Felvettem az általa választott ruhát, viszont magassarkúval. Elégedett voltam magammal, ahogy a tükör előtt álltam. Nem túl mini volt a ruha, de csinos. Nem volt kivágott, de kiemelt mindent.
Rápillantottam a telefonomra, a barátnőm már írt. hogy várnak a házunk előtt. Előre felkészültem Kate reakciójára, ahogy meglátja Martint.. A lépcső aljához érve megpillantottam a fiút. Rám nézett, és grimaszolt egyet.
- Én választottam, és nem is vagy olyan ronda.
- De te igen - vágtam vissza a hazugsággal - Normálisan! - utasítottam - Kérlek, en igyál. Legalább miattam, mert agyonvágnak.
- Meglátjuk, hogy mit hoz az éjszaka.
- He? - néztem rá.
- Hát, ha józanon nem tudlak megfektetni, akkor kell pia is.. - vigyorgott, mint a nem tudom mi.
- Hát azzal sem fogsz drágám - löktem oldalba. Ismét elérte a célját, ideges lettem. Viccnek szánta, ez látszott, de akkor is.. Nagyképű seggfej.
- Már becézel.. - kacsintott, és kinyitotta az ajtót.
Megcsapta az arcomat a friss levegő. Nem volt túl meleg, de félre értés ne essék, hideg sem. Miután bezártam az ajtót a tekintetemmel a barátnőmet kerestem. Állítólag a ház előtt várt a barátjával
- LENAAA - hallottam meg egy nő hangot, aki sikítozva kezdett el futni felém.
- Ugye nem, ő nem veled van? - tette fel a kérdést halkan Martin.
- De, és a legjobb barátnőm, szóval..
Kate amint oda ért egy szoros ölelést adott. Végüls rég láttam, így visszaöleltem. A barátja, akit amúgy Cameronnak hívtak egy puszival üdvözölt. Éreztem Kate tekintet, ahogy felváltva néz rám, majd Martinra.
- Ő itt Martin - mutattam a fiúra, aki csak biccentett a két idegennek. Remek. Kézfogás vagy valami?
Nem akartam, hogy bekövetkezzen a kínos csend, így felajánlottam, hogy induljunk el. A két fiú ment elől, valamit beszéltek, nem hallottam, hogy mit, de örültem, hogy Cam legalább próbált nyitni a holland felé. Kate kifaggatott, elmeséltem neki mindent a 10 perces út alatt. Ő pedig úgy hallgatott végig, mintha azt híresztelném, hogy eljutok Dubaiba.
- Komolyan felajánlotta, hogy feküdjetek le? - csodálkozott, erre én csak bólintottam - És miért neeeem?
- Mert részeg volt, meg amúgy is, bunkó - forgattam meg a szemeimet.
Kate ezután nem szólt, de akárhányszor összenéztünk csak vigyorgott. Persze. Ő már az első öt perc után rámászott volna.
- Te, azt hittem, hogy a nyakába ugrasz - gyújtottam meg egy szál cigit.
- Gáz lenne, pedig a szívem azt dik..
- Tudom.. - sóhajtottam - Gondolom már vagy hússzor levetkőztetted.
- Nem azt csinálom, amit Ő veled - viháncolt - Úgy nézett, amikor odaértünk, bár, te is Őt - kacsintott.
- Egyszer jól néz ki, hát mi van abba.
Hoppá. Megérkeztünk. Kate odament Cameronhoz, Martin pedig mellém..
Egy hatalmas házhoz érkeztünk, ismertem már kívülről belülről. Sokat jártunk oda régebben.
- Lena - hallottam meg egy részeg hangot. Mind a három kísérőm hátranézett, velem ellentétben. Jaj ne! Gondoltam, és lefagytam, csak egy kezet éreztem a könyökömön, de nem azé volt, akire gondoltam, hanem Martiné. Mégis mit akar? Megnyugtatott, de nem értettem - Rég láttalak - hallottam újra a részeg hangot. Louis volt, az exem. Azért szakítottunk, mert sokat veszekedtünk, de nem számítottam rá, hogy Ő is ott lesz. Nyeltem egyet, majd megfordultam.
- Louis.. - flegmáztam.
- Menj innen most! - szólalt meg Kate. Aki barátnő módjára egyből mellém állt. Az exem csak állt. A pia miatt szerintem 10 perc alatt fogta fel a dolgokat. Katere nézett, majd rám, megint Katere, megint rám, majd Martinra..
- Ő a kanod? - mutatott rá, nagy nehezen.
- Nem - szólalt meg Martin. Majd megfordult, és a fülembe súgta, hogy "ez meg ki a fasz, és miért fagytál le?". Kate elmondta neki. Majd a fiú visszafordult, és várt. Mire? Azóta sem tudom.
- Na jól van Lena, még találkozunk - intett egyet, és mire feleszméltem eltűnt. Nem fogtam fel. Be se értem a buliba, de már most elcseszték. Miért pont ide kellett jönnie? Biztos tudta, hogy megyek, hisz a volt osztályom nagy része ott volt, és direkt..
- Meg vagy? - ölelt meg Kate.
- Meg hát, csak felbaszott. És te mit tapizol? - néztem rá Martinra, aki a házat nézegette.
- Azért fogtam meg könyöködet, mert csak bámultál magad elé, hülye gyökér.. - forgatta meg a szemeit, majd elindult.
- Várj! - futottam utána - Bocsánat - sóhajtottam, Ő pedig meglepődötten fogadta a reakciómat -Menjünk be.
Elindultunk a bejárat felé. Aggódtam, hiszen Louis ittasan képes botrányt csinálni, és nem akartam, főleg nem Kate és Martin előtt. Kate csak arról tudott, hogy veszekedtünk, de arról, hogy folyamatosan féltékenykedett nem.. Ha csak féltékenykedett volna, de mennyiszer megkaptam, hogy egy utolsó kurva vagyok, mert beképzelte magának, hogy más pasikat nézegetek és a többi..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Negyedik rész

Elena szemszöge Ordítani tudtam volna. A félelem, hogy megtudják anyáék, hogy Martin tegnap holt részegen ki tudja, hogy miket csinált egy ...